Personal

Salaci Daniel, director general, este inginer geodez de profesie cu peste 16 ani de activitate si 12 ani de experienta manageriala.

In calitate de inginer geodez, a demonstrat de-a lungul timpului o foarte buna pregatire profesionala, participand la o mare varietate de lucrari de cadastru si topografie, lucrari de topografie inginereasca (asistenta in lucrari de constructii), ridicari topografice si intocmire plan de situatie 3D/ modelare tridimensionala (balastiere, cariere, statii de betoane etc.). Salaci Daniel este posesorul Certificatului de Autorizare A.N.C.P.I., categoria D, cel mai mare grad de autorizare A.N.C.P.I. pentru o persoana fizica, care ii permite nu numai sa execute orice fel de lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei, dar si sa verifice astfel de lucrari.

Incepand din 2004, in calitate de manager de firma, el a condus colective de pana la 40 de angajati si s-a ocupat de coordonarea directa a echipelor de teren si de birou in executarea de proiecte pentru institutii publice si companii private precum:

  • Masuratori topografice, intocmire documentatii de cadastru actualizare informatii tehnice si documentații obținere aviz tehnic, dupa caz, pentru statii de distributie carburanti – beneficiar: LUKOIL ROMANIA; perioada de executie: martie 2018 – prezent;
  • Servicii de cadastru pentru înscrierea în cartea funciară a unor drumuri județene din județul Ialomița: DJ 102H si DJ 201; DJ 212, DJ 203F, DJ 203I, DJ 213A, DJ 306A si DJ 306B; DJ 203B, DJ 313, DJ 211, DJ 213A si DJ 213 – beneficiar: Consiliul Judetean Ialomita; aprox. 330 km; perioada de executie: aprilie 2017 – februarie 2020;
  • Servicii de actualizare a informațiilor tehnice și prima înscriere în cartea funciară pentru drumul județean DJ 641 din județul Dolj: – beneficiar: Consiliul Judetean Dolj; aprox. 52 km; perioada de executie: iulie 2017– septembrie 2018;
  • Servicii de cadastru Institutul National de Metrologie: prima inregistrare in sistemul de cadastru si publicitate imobiliara a sediului Biroului Roman de Metrologie Legala – beneficiar: Biroul Roman de Metrologie Legala; aprox 2,7 ha teren si 17 constructii; perioada de executie: ianuarie – mai 2017;
  • Masuratori topografice si intocmire documentatii de cadastru pentru intabularea in Cartea Funciara a drumurilor judetene DJ 546, DJ657, DJ 642 si DJ 643 (Consiliul Judetean Olt, 2016);
  • Masuratori topografice si intocmire documentatii de cadastru pentru intabularea in Cartea Funciara a drumurilor judetene DJ 282, DJ 282H, DJ 297, DJ 294 (Consiliul Judetean Botosani, 2015 – 2016);
  • Masuratori topografice si intocmire documentatii topografice pentru obtinere aviz tehnic O.C.P.I. pentru Proiectul <<Asistenţă Tehnică pentru pregătirea Aplicaţiei de Finanţare şi a Documentaţiilor de Atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată din județul Satu Mare/Regiunea Nord-Vest, în perioada 2014 – 2020>> (proiectant S.C. ROMAIR CONSULTING S.R.L., beneficiar final S.C. Apaserv Satu Mare S.A., 2015);
  • Masuratori topografice si planuri de situatie pentru parcuri eoliene (E.ON REGENERABILE ROMANIA S.R.L., ROMIB S.A., Premium Management Consulting S.R.L., E.D.P.R. Romania 2011 – 2013);
  • Masuratori batimetrice, prelucrare date si realizare plan de situatie, plan curbe de nivel, monitorizari si calcule de volum pentru cariere de argila si sorturi balastiere pentru balastierele Corbii Mari, Uliesti, Stancesti (S.C. HOLCIM ROMANIA S.A., 2011);
  • Masuratori de inalta precizie cu laser scanerul pentru efectuarea calculelor de volum necesare ecologizarii bazinelor de reziduri petroliere in judetele Bihor, Teleorman, Ialomita, Gorj, Braila, Buzau, Dolj, Dambovita, Prahova (Divizia E&P Petrom OMV S.A., 2010 – 2011);
  • Studii topografic pentru obtinere avize tehnice de construire Aricestii Rahtivanii, Campina (EPSTEIN ARCHITECTURE S.R.L., 2010)
  • Masuratori de inalta precizie cu laser scanerul pentru mall AFI Palace Cotroceni, Bucuresti (Delft Tech BV, 2009)
  • Masuratori topografice pentru intocmire plan de situatie si masuratori topografice cu laserscanerul in vederea intocmirii modelului 3D – 2,5 km de conducte, Brazi (Petrom OMV S.A., 2008-2009);
  • Masuratori topografice, intocmire planuri de situatie si documentatii pentru obtinere aviz tehnic necesar modernizarii a parcurilor Petrom: Jilava (IF), Brazi (PH), Cristian (BV), Arad, Cluj Napoca, Roman (NT), Turda (CJ), Pitesti (AG) (Divizia E&P Petrom OMV S.A., 2005 – 2006);

Salaci Simona, director adjunct, este economist de profesie cu o experienta de peste 18 ani de activitate, din care cel putin 15 ani de experienta ca specialist achizitii in implementare de proiecte co-finantate de Banca Mondiala, in Romania si in strainatate.

Lucrand atat in domeniul public, cat si in domeniul privat, cu preponderenta in implementare de proiecte complexe pe durate de cativa ani, Simona Salaci a dobandit de-a lungul timpului o foarte buna experienta in managementul proiectelor, precum si excelente abilitati de comunicare atat cu personalul institutiilor publice, inclusiv la nivel de management, cat si cu reprezentantii companiilor private.

In perioada 2012-2014, a lucrat in calitate de consultant international achizitii pentru Proiectul de Dezvoltare a Vamii implementat de Comitetul de Control Vamal din Republica Kazakhstan, perioada in care a fost responsabila de organizarea si derularea achizitiilor din cadrul proiectului in conformitate cu procedurile Bancii Mondiale.

In 2011, Simona Salaci a colaborat ca si consultant independent cu diferite companii private din Romania oferind servicii de consultanta atat pentru pregatirea ofertelor si participarea la licitatii, precum si pentru planificarea executarii serviciilor in perioada de implementare.

Intre 1998 si 2010, a lucrat ca si specialist achizitii in cadrul Proiectului Cadastrului General si Publicitatii Imobiliare si in cadrul Proiectului C.E.S.A.R., ambele proiecte implementate de catre Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara, perioada in care a contribuit la realizarea unor proiecte de majore cum sunt: sistemul informatic eTerra, conversia in format digital a titlurilor de proprietate, conversia in format digital a Cartilor Funciare din Municipiul Bucuresti, initierea lucrarilor de cadastru general etc.

Daniel Salaci - GSE

Salaci Daniel – Director General

 

 

Certificat ANCPI GSE

 

Simona Salaci GSE

Salaci Simona – Director Adjunct

Compania mentine in permanenta o echipa puternica de ingineri geodezi, majoritatea posesori de certificate de autorizare emise de A.N.C.P.I./ O.C.P.I. categoriile D, A, B si C, formata din tineri bine pregatiti profesional, cu putere de munca si dorinta de perfectionare continua, dar si din specialisti cu experienta variata in lucrari de cadastru si topografie, lucrari de topografie inginereasca (asistenta in lucrari de constructii), ridicari topografice si intocmire plan de situatie 3D/ modelare tridimensionala (balastiere, cariere, statii de betoane etc.).

ANGAJARI

INGINER GEODEZ (birou)

Responsabilitatile postului:

  • Prelucreaza datele colectate in urma masuratorilor topografice din teren si intocmeste planul de situatie/ planul de amplasament si delimitare (utilizand software-ul personalizat al firmei);
  • Masoara si executa relevee interioare cladiri;
  • Intocmeste si depune documentatii cadastrale la oficiile locale de cadastru si publicitate imobiliara.

Cerinte minime:

  • studii superioare de specialitate;
  • buna experienta in prelucrare date in AUTOCAD (2D) si intocmire planuri de situatie/ planuri de amplasament si delimitare;

Reprezinta un avantaj:

  • buna experienta in intocmirea documentatiilor cadastrale conform Ordin 700/2014;
  • posesor certificat de autorizare eliberat de OCPI/ ANCPI (minim B)
  • permis de conducere categoria B.

Trimiteti CV la email: office@gsengineering.ro

INGINER GEODEZ (teren)

Responsabilitatile postului:

  • Execută măsurători topografice pentru realizare planuri de situație și documentații cadastrale;
  • Prelucrează măsurătorile executate (datele de teren) cu software de specialitate;
  • Participă la întocmirea și depunerea documentațiilor cadastrale la O.C.P.I.

Cerinte minime:

  • studii superioare de specialitate;
  • bun utilizator AUTOCAD 2D;
  • utilizator GNSS cu dublă frecvență;
  • utilizator stație totală, nivelă;
  • certificat de autorizare eliberat de OCPI/ ANCPI sau eligibil și doritor să susțină examenul de autorizare în max. 1 lună de la angajare);
  • disponibilitate deplasări în teren;
  • permis de conducere categ. B;

Reprezinta un avantaj:

  • vechime de specilitate de min. 2 ani;
  • experiență specifică în munca de teren.

Trimiteti CV la email: office@gsengineering.ro